söndag 15 april 2012

Laddar inför praktik

Nu är vi på plats och är installerade på praktikplatsen! Lilla älsklingen verkar ganska nöjd med tillvaron. Hon står i ett litet mysigt stall med helt öppen frontvägg, jättemysigt!

Joggade henne lite grann i paddocken, ska göra det i två dagar till. Hon kändes megafin i alla gångarter, jättemjuk i nacken och halsen trots att jag inte red så länge. Hon var mjuk redan från början trots att hon var lite spänd psykiskt. Ska bli spännande att se hur saker och ting går imorgon...

1 kommentar:

  1. jessicajankerup@hotmail.com4 maj 2012 kl. 13:39

    Hej Frida,
    jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig. Tror att du ägt en häst, Great White, Hajen, som jag ägde medans han stod på Täby Galopp och tävlade som galopphäst.
    Jag skulle tycka det var jätte kul att höra hur han har det och vad ni pysslar med.
    Min mail är; jessicajankerup@hotmail.com

    Jag skulle tycka det var jätte kul om du ville skriva en rad eller så.

    Mvh
    Jessica Jankerup

    SvaraRadera